סיכומי שנת 2013 באתרים עצמאים וחברתיים ברשת

2013

בדומה לתקשורת הממוסדת, גם אתרי חדשות עצמאיים ובלוגרים מפרסמים בימים אלה סיכומי שנה. מבחינתנו כקוראות וקוראים, זאת הזדמנות לא רק לסיכומים, אלא גם להכיר בלוגים ואתרים חדשים, לרענן את מקורות המידע ורשימות הקריאה שלנו, ולתמוך בכתיבה עצמאית בעברית – בקריאה, תגובות, שיתוף או תמיכה כספית.

בשבוע האחרון אספתי רשימה של כמה סיכומים שפורסמו ברשת ונראים לי מעניינים. אני הולכת להתעמק בהם בסופ"ש הקרוב, אתם מוזמנות ומוזמנים להיכנס ולהתרשם גם. יש לכם המלצות לסיכומים נוספים? אנא שתפו בתגובה עם קישור. אפשר גם סיכומי שנה באנגלית בנושאי טכנולוגיה, שינוי חברתי והמגזר השלישי. קריאה נעימה ושנה אזרחית טובה! 

חדשות וחברה:

מוסף התרבות – ספרות, מוזיקה, קולנוע ואוכל:

עוד לא סוגרים שנה:

המקום הכי גם בגיהנום – מגזין עיתונאי עצמאי בנושאים חברתיים, מציג כתבות ומאמרים של אנשים שכותבים מעולה ומתעקשים לנקוט עמדה. המגזין פועל מספטמבר 2013, ואני כבר מחכה לסיכום השנה שלהם בסוף 2014. 

בנימה אישית,

רק לפני כמה שבועות חגגתי בלוגולדת עם רשימות פוסטים, ונראה לי מוגזם לפרסם רשימת "הכי נצפים" גם עכשיו. מה שכן, ישבתי לסיכום סטטיסטיקות שנתי, יחד עם הסיכום שוורדפרס.קום שלחו, ושמחתי לגלות שמספר הצפיות בדפי הבלוג גדל השנה כמעט פי שניים. מספר הפוסטים שפרסמתי נשאר דומה לשנה שלפני כן, בערך פוסט בשבועיים.

אחרי הרבה זמן שלא עשיתי את זה, אירחתי השנה בבלוג – את ורד שביט על "אבק דיגיטלי" ואת אלונה וינוגרד על חופש המידע – והיה לי מעניין ומוצלח. לסיום, למרות שזה היה בהתחלה, פתחתי השנה דף בפייסבוק לבלוג וגם זאת היתה חוויה מעניינת.

תודה שהייתן והייתם איתי, ולהתראות גם בשנה הקרובה.

תמונת כותרת: 2013, סיכום שנה. נוצר בעזרת Spell with Flickr

מאת: Ma'ayan

עוסקת ומתעניינת בשימושי אינטרנט לשינוי חברתי: פיתוח קהילות, הנעה לפעולה, יצירה ותרבות ברשת. מעדיפה ירושלים על פני תל אביב, הייקו על פני הייטק, שוקולד מריר על פני שוקולד חלב, עשר דקות מול ורמיר אחד על פני שעה בתערוכה של אימפרסיוניסטים.

3 תגובות בנושא “סיכומי שנת 2013 באתרים עצמאים וחברתיים ברשת”

    1. תודה, חמוטל. שתהיה שנה טובה עם הרבה סיפורים מעניינים ומשפיעים

מה דעתך? אהבת את הפוסט? זה המקום לשתף, איתי ועם קוראי הבלוג:

לגלות עוד מהאתר מעין אלכסנדר

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא