משלוח (אורגני) עד הבית: קישורים וחדשות ברשת, מרץ 2015

ענבים, לא בטוח שאורגניים

זהו פוסט נוסף במסגרת הניסוי המקוון: לפרסם כאן, פעם בחודש, אוסף קישורים והמלצות בנושאי טכנולוגיה, קהילות ושינוי חברתי, שפרסמתי גם בפייסבוק. זאת במטרה לעקוף את החשיפה האורגנית הדלילה לתוכן של דפים בפייסבוק ולשתף מידע ותוכן עם יותר אנשים.
אם יש לכם עוד רעיונות והצעות – אל תהססו להוסיף. 

משלוח (אורגני) עד הבית: קישורים וחדשות ברשת, מרץ 2015

  • לתנועה לחופש המידע דרוש/ה מנכ"לית. הגשת מועמדות עד יום ב', 20/4/2015. עוד על התנועה ועל חופש המידע אפשר לקרוא בפוסט אורח שכתבה עו"ד אלונה וינוגרד, מנכ"לית התנועה לחופש המידע, עבור הבלוג .
  • תחרות נשים יוצרות ערך: מטרת התחרות היא להרחיב את הערכים בוויקיפדיה בעברית העוסקים בנשים ישראליות ו/או יהודיות בולטות בתחומי עשייה מגוונים, ולמשוך כותבות וכותבים נוספים. התחרות מאורגנת על ידי עמותת ויקימדיה בישראל וארגון ויצו (ארגון נשים ציוני בינלאומי).
  • מאגרי תמונות, אתרים שמשתפים תמונות חופשיות לשימוש, כלים ליצירה ועריכת תמונות, מאגרי תמונות סטוק לא בנאליות ועוד. לקראת פסח ובכלל: איפה ואיך למצוא תמונות חופשיות לשימוש באינטרנט. (פוסט בבלוג זה).
  • יזמות חברתית: שירלי קנטור, מומחית בתחום אחריות תאגידית ושיווק חברתי, בסקירה מעניינת של חידושים ומגמות בתחום היזמות החברתית, שכוללים גם יזמות וחדשנות טכנולוגית.
  • לקראת הבחירות לכנסת, פוסט אורח של אורנה עמוס: איך להחליט למי להצביע? אמנם הבחירות כבר עברו, אבל העצות של אורנה רלוונטיות לקבלת החלטות גם במצבים אחרים. (פוסט בבלוג זה).
  • עתיד המחאה נמצא ב-WiFi: כתבה במוסף "הארץ" על טכנולוגיה זמינה ופשוטה יחסית שמאפשרת שימושים חדשניים לשיתוף מידע או יצירת אמנות.
  • צוות "מכתבים לבריאות" פנה למפלגות שהתמודדו בבחירות לכנסת בשאלות בנושא משבר הבריאות ודרכים לפתרונו. את השאלות והתשובות ריכזו בפוסט באתר.
  • שבוע החינוך הפתוח העולמי נערך ב-9-15 במרץ.
  • למה עסק צריך בלוג? יונית צוק הציפה שאלה, וריכזה את התשובות בפוסט של השראה ומוטיבציה. רוב הסיבות רלוונטיות גם לפעילים חברתיים וארגונים שרוצים להניע שינוי ולפתח קהילה: הבלוג מנגיש את האדם שמאחורי העסק, מהווה פלטפורמת שיווק, יוצר עשייה, יוצר קהילה, מייצר נוכחות ברשת, משמש ארכיון של ידע, לפעמים כתיבה בבלוג מייצרת עסק.
  • קידום נשים במחקר ובאקדמיה: רשימת מלגות לנשים חוקרות בשלבי מחקר שונים. הרשימה מתפרסמת באתר האוניברסיטה העברית (שאני מנהלת במסגרת עבודתי באוניברסיטה) במטרה לעודד מחקר של נשים באקדמיה.

אפשר לעקוב כאן אחרי הדף של הבלוג בפייסבוק והנה מדריך איך להגדיל את הסיכוי לקבל עדכונים על פוסטים חדשים מדף בפייסבוק. מנוי במייל לפוסטים חדשים בבלוג אפשר לעשות בתיבה מצד ימין למעלה.

בתמונה: אשכול ענבים, לא בטוח שאורגניים. Image by  Maja Petric, unsplash.com.

מאת: Ma'ayan

עוסקת ומתעניינת בשימושי אינטרנט לשינוי חברתי: פיתוח קהילות, הנעה לפעולה, יצירה ותרבות ברשת. מעדיפה ירושלים על פני תל אביב, הייקו על פני הייטק, שוקולד מריר על פני שוקולד חלב, עשר דקות מול ורמיר אחד על פני שעה בתערוכה של אימפרסיוניסטים.

5 תגובות בנושא “משלוח (אורגני) עד הבית: קישורים וחדשות ברשת, מרץ 2015”

מה דעתך? אהבת את הפוסט? זה המקום לשתף, איתי ועם קוראי הבלוג:

לגלות עוד מהאתר מעין אלכסנדר

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא