שתי הרצאות במאי: על מדידה והערכה של פעילות באתרי אינטרנט, ועל טכנולוגיה ושינוי חברתי

הפגנות בהונג קונג נגד המשטר הסיני

בשבועיים הקרובים אני מגיעה פעמיים לתל אביב לשם הרצאות ומפגשים של למידה והעשרה. ההרצאה הראשונה תתקיים ב-13/5 במסגרת כנס אינפו 2015 וההרצאה-סדנה השנייה ב-18/5 בספריית ברנדר-מוס באוניברסיטת תל-אביב. ההרצאה השניה פתוחה לציבור הרחב ואשמח לראותכם בקהל.

BIG DATA  באתר האינטרנט שלכם: מה למדוד וכיצד להשתמש במידע?

במסגרת כנס אינפו 2015, אשתתף ביום ד' 13/5, במושב בנושא אמות מידה, הערכה ומדידה. המושב יעסוק בעיקר בהערכה של פעילות ספריות, אך אני אדבר על מדידה והערכה של פעילות באתרי אינטרנט, בספריות ובכלל.

במאה ה-21 אתר האינטרנט הוא למעשה סניף נוסף של הארגון שלנו שעוסק במתן מידע ושירותים. ניתוח השימוש באתר יכול לסייע בהערכת השירות הניתן ובעיצוב האתר והשירותים בו בעתיד. בהרצאה נסקור מדדים מרכזיים שכדאי למדוד ומה אפשר ללמוד מהם, אילו תשתיות להניח כדי לאפשר מדידה יעילה, ואיך להטמיע את מדידת הפעילות באתר בעבודה השוטפת לאורך זמן.

עוד מסלולי הרצאות שיתקיימו באותו היום יעסקו במסחר אלקטרוני, חוויית משתמש (כולל סדנה מעשית של בניית פרסומות לאתר שלכם), מהפכות בהפצת מידע, הוצאה לאור בעידן הדיגיטל ועוד.

ההשתתפות בכנס היא בתשלום, ולא מבוטל, כך שאני לא מאיצה בכם להגיע. אבל אם אתם בכנס אשמח להיפגש ולשוחח.

כשכיכר העיר הופכת וירטואלית: טכנולוגיה ושינוי חברתי

ב-18/5, יום ב', בשעה 13:30, אתארח בספריית ברנדר-מוס באוניברסיטת ת"א להרצאה במסגרת סדרת הרצאות על חברה וטכנולוגיה: כשכיכר העיר הופכת וירטואלית: טכנולוגיה ושינוי חברתי.

מהו שינוי חברתי? איך טכנולוגיה קידמה שינויים חברתיים בעבר, ואיך טכנולוגיה דיגיטלית מאיצה שינויים חברתיים היום?

בהרצאה אסקור דוגמאות לשימוש ברשת לשם שינוי חברתי ונדון בכלים שימושיים להתארגנות ולפעולה. אלו נושאים שאני עוסקת בהם בשנים האחרונות; בעבודה, כבלוגרית וכאקטיביסטית, ושמחה על ההזדמנות לשתף רשמים ומחשבות ולפתח שיחה ופעילות משותפת בנושא. ההרצאה תתקיים כנראה בכתת מחשבים, מה שיאפשר פעילות יותר סדנאית והתנסותית.

הכניסה חופשית, בואו בברכה!

  • מידע על האירוע וטופס הרשמה באתר אוני' תל אביב, אם בכוונתכם להגיע אנא הירשמו.
  • אנא שתפו והפיצו גם בפייסבוק. זוהי תמונה ולא אירוע, בינתיים זה נראה לי יותר מעשי. אם ייפתח אירוע בפייסבוק, אפרסם את הקישור אליו גם כאן בבלוג.
  • וכמובן, אפשר גם להעביר הלאה במייל למכרים וחברים שעשויים למצוא עניין בהרצאה. פשוט להעתיק את המידע שכאן למעלה ולהעביר במייל.

 

אני מקווה,כמו שיובל בנאי שר פעם, שניפגש במאי. בכל אופן, אעלה לרשת חומרים מההרצאות ואשתדל לסכם ולשתף מידע.

בתמונה: הפגנות נגד המשטר הסיני בהונג קונג. צילום: Pasu Au Yeung, Flickr.

מאת: Ma'ayan

עוסקת ומתעניינת בשימושי אינטרנט לשינוי חברתי: פיתוח קהילות, הנעה לפעולה, יצירה ותרבות ברשת. מעדיפה ירושלים על פני תל אביב, הייקו על פני הייטק, שוקולד מריר על פני שוקולד חלב, עשר דקות מול ורמיר אחד על פני שעה בתערוכה של אימפרסיוניסטים.

3 תגובות בנושא “שתי הרצאות במאי: על מדידה והערכה של פעילות באתרי אינטרנט, ועל טכנולוגיה ושינוי חברתי”

    1. הי יונית, ראיתי שאת גם שם אבל ביום אחר – שנראה מעניין וכייפי. מקווה שיצא להיפגש בהזדמנות אחרת

מה דעתך? אהבת את הפוסט? זה המקום לשתף, איתי ועם קוראי הבלוג:

לגלות עוד מהאתר מעין אלכסנדר

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא