גם בלוג של עשר שנים מתחיל בפוסט אחד

גם בלוג של עשר שנים מתחיל בפוסט אחד. צילום פריסה שבועית בבלוט ג'ורנל. הזכויות לתמונה שמורות.

גם בלוג של עשר שנים מתחיל בפוסט אחד.

וזה מה שעשיתי היום לפני עשר שנים: פתחתי את הבלוג הזה, ופרסמתי את הפוסט הראשון בו.

צילום מסך של הפוסט הראשון בבלוג

הרבה דברים השתנו בבלוג מאז: שם הבלוג, הכתובת שלו, העיצוב השתנה כמה פעמים, מטרות הבלוג השתנו, וגם התוכן – נוספו הרבה פוסטים חדשים מאז. אם כי, פחות ממה שתכננתי ורציתי.

מצד שני, גם הרבה דברים נשארו: הבלוג פעיל באותו מקום ב- WordPress.com, אני כותבת לפעמים על אותם נושאים שכתבתי עליהם כבר לפני עשר שנים כמו: תכנון והקמת אתרי אינטרנט, ניהול תוכן ועבודה דיגיטלית בארגונים, פעילות לשינוי חברתי באינטרנט, פעילות ברשתות חברתיות ואתרי מדיה חברתית. ובעיקר: אתם, הקוראות והקוראים.

חלקכם מלווים את הבלוג מימיו הראשונים, חלקכם הצטרפתם עם השנים. את חלקכם אני מכירה אישית, אבל רבים מכם לא. תודה על הזמן ותשומת הלב שאתם מקדישים לבלוג ולי, המשוב (שמגיע בתגובות כאן, בשיחות אישיות, ולפעמים גם בהזמנת הרצאות או עבודה משותפת).

תודה מכל הלב.

מפגש אופליין לציון הבלוגולדת יתקיים ב- 8.4, ואתם מוזמנות ומוזמנים להצטרף. סער, קורא נאמן וחבר ותיק, הציע לחגוג בשיעור יוגה קצר, אליו יצטרפו ברכות, הרמת כוסית ומפגש חברים. לפרטים נוספים והצטרפות לאירוע.

סיכום יותר מפורט של תולדות הבלוג ואיך הוא השתנה והתפתח עם השנים, אפשר למצוא בראיון הזה שערכה איתי יונית צוק, ופרסמה בבלוג שלה.

להתראות בפוסטים הבאים!

אם אתם לא מנויים לעדכונים מהבלוג, אפשר להירשם לעדכונים במייל בתיבה שבעמודת הצד, ממש פה ליד. אפשר גם להירשם לעדכוני RSS ולעקוב אחרי הפרסומים במדיה חברתית: בטוויטר או בקבוצת הפייסבוק "כנופיית הדיגיטל לשינוי חברתי." (אנא מלאו את השאלון בכניסה לקבוצה, כדי שנכיר ונבין את הקשר).

אני מקווה שניפגש פה גם בעוד עשר שנים, וסקרנית לראות אילו התפתחויות טכנולוגיות וחברתיות יפתיעו אותנו עד אז.

 

בתמונה: גם בלוג של עשר שנים מתחיל בפוסט אחד. פריסה שבועית ביומן הבולט ג'ורנל שלי. הזכויות לתמונה שמורות.

מאת: Ma'ayan

עוסקת ומתעניינת בשימושי אינטרנט לשינוי חברתי: פיתוח קהילות, הנעה לפעולה, יצירה ותרבות ברשת. מעדיפה ירושלים על פני תל אביב, הייקו על פני הייטק, שוקולד מריר על פני שוקולד חלב, עשר דקות מול ורמיר אחד על פני שעה בתערוכה של אימפרסיוניסטים.

6 תגובות בנושא “גם בלוג של עשר שנים מתחיל בפוסט אחד”

מה דעתך? אהבת את הפוסט? זה המקום לשתף, איתי ועם קוראי הבלוג:

לגלות עוד מהאתר מעין אלכסנדר

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא