כנס חוויית משתמש ישראל UXI 2016 – הזדמנות להרשמה בהנחה לאנשי המגזר השלישי

כולנו פוגשים בחוויית משתמש, כל יום. בין אם בעבודה שלנו או בהתנהלות הפרטית שלנו בעולם, בין אם במוצרים דיגיטליים (אתרי אינטרנט, אפליקציות, גאדג'טים) או במוצרים בטכנולוגיות אחרות: כלי בית וריהוט, בניינים, מדרכות וכבישים, ועוד. חוויית משתמש מוצלחת יכולה לעשות את ההבדל בין שירות או מוצר טובים שיכולים לעזור לאנשים, ובין שירות או מוצר שימושיים ומוצלחים, שאנשים באמת משתמשים בהם ונהנים מהם.

חוויית משתמש (מאנגלית: UX, קיצור של User Experience) היא חוויה אנושית, המשפיעה על האופן בו אדם חושב, מרגיש או פועל כאשר הוא משתמש במערכת (אתר, תוכנה), מוצר או שירות. בעבר התייחסו בעיקר לממשק משתמש, הממשק בין הטכנולוגיה לאדם לצורך השגת מטרה כלשהי. היום כבר ברור כי ממשק המשתמש מהווה רק אספקט מסוים מתוך עולם "חוויית המשתמש" המתייחס גם לעיצוב, ארכיטקטורת המידע, אסטרטגיה, שיווק וטכנולוגיה וגם להיבטים רגשיים, אנושיים ותחושתיים.

כנס חוויית משתמש ישראל  UXI Live 2016 הוא הזדמנות להקדיש יום שלם לנושא, לשמוע הרצאות מעניינות, להכיר אנשי מקצוע בתחום, להיפתח לרעיונות חדשים ולדוגמאות מעוררות השראה וסקרנות.

הכנס יתקיים ב-29/5-1/6/2016 במרכז האירועים "אווניו" בקריית שדה התעופה. הכנס מביא מידע עדכני בתחום ה-UX, כלים מעשיים והשראה. מומלץ גם לבקר באתר של ארגון חוויית משתמש ישראל ולעקוב אחרי פרסומים ופעילויות במשך כל השנה.

בין ההרצאות בכנס:

  • איך מציגים אפיון ועיצוב ללקוחות ומקבלי החלטות
  • אפליקציות עם ממשק משתמש ״שקוף״ – רובוטים ועוזרים וירטואליים
  • מיצוב ה-UX ככלי לקבלת החלטות בארגון
  • פרודקטיזציה – איך מתרגמים רעיון למוצר או שירות
  • על תהליך אפיון למשתמשים עיוורים
  • תיעדוף רכיבים מבוסס חוויית משתמש
  • השפעת מערכת העצבים שלנו על הטייה מגדרית

רוצים להשתתף בכנס? יש כרטיסים בהנחה לאנשי המגזר השלישי!

מארגני הכנס רואים חשיבות בפעילות חברתית ובשיפור חוויית המשתמש באתרי אינטרנט ושירותים במגזר השלישי, וגם השנה מציעים כרטיסי כניסה לכנס בהנחה מיוחדת לאנשי המגזר השלישי. עשרה מבין קוראות הבלוג וקוראיו יוכלו להירשם ליום ההרצאות שיתקיים ב-29/5, בהנחה של 50% מדמי ההרשמה הרגילים. כדי להשתתף, פרסמו תגובה לפוסט וספרו: מדוע את/ה מעוניינ/ת להשתתף בכנס? המחברים של 10 התשובות הכי מעניינות יקבלו קוד הנחה לרישום לכנס.

התחרות פתוחה לאנשי ונשות המגזר השלישי: עובדים בעמותות / מלכ"רים / חל"צים / התארגנויות חברתיות או מתנדבים מקצועיים טכנולוגיים (שמתנדבים בפיתוח, ניהול אתר, הרצת קמפיינים וכיו"ב) במסגרות כאלה.

אנא ציינו בתגובה כתובת מייל אמיתית ואת מסגרת הפעילות שלכם. הכתובת לא תוצג בתגובה עצמה, אך תשמש ליצירת קשר במידה ותזכו.

התשובות הזוכות ייבחרו מבין התגובות שיישלחו עד יום ב', 23/5/2016, בשעה 17:00. יש להשלים את ההרשמה עד ה-26/5.

עדכון, 25/5: עד כה לא פנו מתעניינים בכרטיסי ההנחה. מי שרוצה ליהנות מההנחה ולהירשם לכנס מוזמנ/ת לפנות אלי ישירות באמצעות טופס יצירת הקשר של הבלוג. אפשר להירשם עד מחר, 26/5.

לקריאה נוספת בנושא חוויית משתמש:

 

בתמונה: Design-thinking workshops presented by Puget Sound SIGCHI and IxDA Seattle for the 2012 Seattle Design Festival. ixdaseattle, Flickr.

מאת: Ma'ayan

עוסקת ומתעניינת בשימושי אינטרנט לשינוי חברתי: פיתוח קהילות, הנעה לפעולה, יצירה ותרבות ברשת. מעדיפה ירושלים על פני תל אביב, הייקו על פני הייטק, שוקולד מריר על פני שוקולד חלב, עשר דקות מול ורמיר אחד על פני שעה בתערוכה של אימפרסיוניסטים.

מה דעתך? אהבת את הפוסט? זה המקום לשתף, איתי ועם קוראי הבלוג:לבטל

לגלות עוד מהאתר מעין אלכסנדר

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

Exit mobile version
%%footer%%